Logo
Версія для друку

Півмільйона виграв Тростянець на створення культурного бренду міста

Півмільйона виграв Тростянець на створення культурного бренду міста

Фестивальна столиця Сумщини, місто Тростянець, увійшла до переліку переможців, які отримають близько 500 тисяч гривень для впровадження пілотних культурних стартапів, що пов’язані із культурною спадщиною. Про це повідомили на офіційному сайті Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України.

2018 рік у Європейському Союзі оголошено Роком культурної спадщини. Україна не залишилася осторонь від процесів. У 2017 році було ініційовано проект «Малі міста – великі враження». Головна його мета - сприяти подальшому культурно–економічному розвитку територій.

Головними координаторами проекту стали Міністерство культури України та Український Центр культурних досліджень.

Усього на конкурс подали 158 проектів. Із них експертна рада Міністерства культури України відібрала 8 кращих:

  • Місто Тростянець Сумської області, проект «Створення культурного бренду міста»
  • Місто Тульчин Вінницької області, проект «Леонтович Арт Квартал»
  • Місто Острог Рівненської області, проект «Культурний барбакан»
  • Місто Чугуїв Харківської області, проект «Репенський пленер»
  • Місто Славутич Київської області, проект «Міжнародний фестиваль кіно і урбаністики – 86»
  • Село Шарівка Харківської області, проект «Культурний хакатон»
  • Місто Гадяч Полтавської області, проект «Фестиваль молодих театрів»
  • Вилківська ОТГ Одеської області, проект «Гастрономічний фестиваль Дунайські гостини»

24fa30a82754c3f6edfbf9e84bbc14ec

Ці громади отримають фінансову підтримку у розмірі не менш ніж 500 тис. грн. для реалізації проекту, а також методичну допомогу в наступному:

  • Розробка ексклюзивної ідеї.
  • Розробка концепції стартапу.
  • Супровід під час реалізації.
  • Маркетинговий супровід проекту.

Як повідомили у прес-службі Тростянецької міської ради, 19 січня Юрій Бова, міський голова Тростянця, в Міністерстві культури України провів презентацію проекту "Розробка туристичного бренду".

Тростянецький проект спочатку пройшов відбірковий тур та потрапив у число 20-ти фіналістів, а потім увійшов до 8-ки переможців.

 

По темі

Усі права захищені, використання матеріалів, тільки з гіперпосиланням на СпецКор-Media © | 2017-2020