Медіашкола СНАУ розпочала свою роботу
Про це повідомляє Офіс промоції Сумського національного аграрного університету.
Цьогоріч захід зібрав 35 активних студентів.
Мета Медіашколи - навчити студентів СНАУ правильно позиціювати аграрний напрямок та об’єктивно висвітлювати тенденції, які в ньому існують.
Також допомогти грамотно вести власні сторінки та блоги.
Уже в перший день навчання студенти змогли дізнатися про правила написання дієвих текстів від редакторки Офісу промоції СНАУ, журналістки Анни Горпинич, а також про секрети просування власного бренду в Instagram від популярної блогерки Альбіни Стрелецької.
Попереду на учасників MediaSchool СНАУ чекають воркшопи з мистецтва фотографії, акторського мистецтва, роботи у кадрі, створення бренду та інших важливих тем.
За результатами навчання у Медіашколі студенти створять власні медіпроєкти.