Медіашкола СНАУ: чому навчилися студенти у цьому році?
Медіашкола СНАУ навчала студентів протягом 17-29 лютого.
Це проект Сумського національного аграрного університету, створений з метою підвищити медіа-грамотність серед студентів міста Суми.
Тонкощі створення якісного контенту, вміння аналізувати інформацію, розвиток власного бренду за допомогою соціальних мереж та багато інших цікавинок у СНАУ.
У цьому році проект стартував 17 лютого. І тривав два тижні.
Усього захід зібрав 35 активних студентів. Учасники змогли отримати знання від спікерів, які є фахівцями, що практикують у своїй сфері.
Так, студенти дізналися про правила написання дієвих текстів від редакторки Офісу промоції СНАУ, журналістки Анни Горпинич.
Про особливості просування власного блогу у соцмережах розповіла власниця СММ-агентства Альбіна Стрелецька.
Читайте також:
Один із провідних фотографів Сум Сергій Прокопенко поділився зі студентами секретами гарних знімків.
А Андрій Любченко ознайомив із основами акторської майстерності та ораторського мистецтва.
Також про основи успішної рекламної кампанії розповів керівник одного з провідних рекламних агентств Володимир Рудика.
Спікер підготував купу цікавинок про соціальні мережі та розповів, як їх використовувати з максимальною ефективністю.
По специфике своей работы постоянно общаюсь с людьми и время от времени провожу семинары. Лично для меня главное в семинаре – это интерес и участие аудитории, а также то, что мое выступление было полезным и, возможно, изменило чью-то точку зрения.
И я считаю, что на Медиашколе в СНАУ те несколько часов, которые я провел со студентами, были очень продуктивны для обеих сторон. Мы говорили о соцсетях, честности, доверии и личном бренде.
Интересно было услышать их точку зрения, а также донести свою. Ребята были очень активные и задавали правильные вопросы, которые было интересно обсудить.
Володимир Рудика, тренер Медіашколи СНАУ
А от про тонкощі роботи у кадрі розказала та показала журналістка та телеведуча, засновниця сайту "Спецкор Медіа" Анна Валевська.
Також студенти на власні очі побачили, як створювався бренд міста Суми та поговорили про тонкощі брендингу з директоркою рекламного агенства Юлією Євенко.
Ну вот и конец крутого ивента Сумского НАУ - медиа-школа. Многие спрашивали почему я решила в ней принять участие, так вот сегодня я напишу ответ на столь волнительный вопрос для самой себя.
Во-первых, медиа это наша жизнь. И мне очень хотелось развить себя. Хотелось научится чему-то новому в сфере соцсетей, новостей и публикаций.
Во-вторых, меня заинтересовали спикеры. Мне понравилось что это люди-практики, которые достигли высот в своей сфере. За эти две недели я узнала как правильно писать тексты из уст Анна Горпинич, о том с какой стороны нужно размещать важные детали на фотографиях от Сергея Прокопенко, как пользоваться таргетированная рекламой, да и вообщем что такое SMM рассказала Альбина Стрелецкая, но мега запоминающимся и часто вспоминаемым оказался тренинг по ораторскому искусству от Андрея Любченко. Было интересно узнать о том как создавался бренд моего родного города из уст самой Юлии Евенко.
Но мне кажется что главной причиной было именно то что хотелось выйти из зоны комфорта, познакомится с новыми людьми и перебороть себя. Скажу с уверенностью, я смогла
студентка СНАУ Альона Гордієнко
MEDIA SCHOOL IN SNAU -це мега крутий проєкт, що дав можливість познайомитися з новими людьми! 6 спікерів протягом двох тижнів ділилися з нами своїми вміннями та досвідом . Навчали медіа грамотності, ораторству, мистецтву фотографії та як створити власний бренд.
Вікторія Приходько, студентка СНАУ
На завершення учасники проєкту мали змогу познайомитись з роботою прес-центру Харківського національного університету ім. Каразіна, відвідавши його під час екскурсії.
В епоху, коли світом править той, хто володіє інформацією і орієнтується в сучасних інформаційних тенденціях, важливо вчасно опанувати основами роботи з інформацією. Особливо цізнання важливі для людей, які ведуть активне життя в соціальних мережах чи висвітлюють події.
Щоб навчити студентів СНАУ правильно позиціювати аграрний напрямок та об’єктивно висвітлювати тенденції, які в ньому існують та допомогти грамотно вести власні сторінки та блоги, а також самим орієнтуватися в інформаційному просторі. Для цього ми і створили та продовжуємо роботу нашої Медіашколи
директорка Офісу промоції СНАУ Ксенія Блюмська-Данько
За результатами навчання у Медіашколі студенти створять власні медіапроєкти, найкращі з яких візьмуть участь у конкурсі та матимуть змогу поборотися за цінні подарунки. Але головне – отримані знання та навички та шалені емоції залишаться з учасниками не на один рік.