Особливості освітньої реформи на Сумщині
Як у Сумській області впроваджується освітня реформа? Позитивні її результати та прорахунки. Про це у студії Анни Валевської обговорювали Григорій Стариков та Віктор Бобиренко.
Віктор Бобиренко, експерт із політології: Як і кожна реформа, освітня має свої прорахунки. От, наприклад, вивчили групу зварювальників, витратила держава кошти на нього, а він в Польщу поїхав робити. І гроші приносити не в Україну, а в польську економіку. Значить щось не так.
Також можна порівняти як здають ЗНО сільські і міські діти. Тут великий перепад. А сільські вчителі тримаються за робочі місця. Звідси й оцей вираз - не буде села - не буде й школи. Насправді села не буде, якщо дітей не буде.
Григорій Стариков, радник з питань децентралізації: Потрібно змінити підхід до навчання. Бо реформа оновила фасади будівель, а підхід залишився радянським. Школа не повинна мати на меті напічкати дитину знаннями. А навчити її самостійно шукати їх. Тим паче нині в епоху Інтернету все це легко зробити. Є доступ до електронних книг, бібліотек. Дитина повинна в школі навчитися критично мислити. Світ швидко змінюється, тому і людина має швидко адаптуватися до цих змін, здобувати нові фахи. Директор у школі не має бути завгоспом, він повинен забезпечувати методичну складову частину для навчання.
Детальніше дивіться ТУТhttps://www.youtube.com/watch?v=KZ2gfyfQ5SI